پشتیبانی آی تی و شبکه
خدمات پشتیبان IT و شبکه به مجموعه ای از خدمات اطلاق می شود که به منظور حفظ، نگهداری و رفع مشکلات شبکه و تجهیزات کامپیوتری انجام می شود. امروزه کامپیوترها ابزار اصلی بسیاری از کسب و کار ها به شمار می روند و خدمات مرتبط با آن می تواند باعث سود و یا زیان هنگفتی در کسب و کار ها شود .از طرفی دیگر امنیت اطلاعات و جلوگیری از نشت اطلاعات به خارج از مجموعه موضوع مهم دیگری در خدمات شبکه و IT است که ارزش پیدا می کند. ما کنار شما هستیم تا بتوانید بدون نگرانی از مشکلات شبکه با خیالی آسوده بر روی کسب و کار خود تمرکز کنید.
به جمع مشتریان ما بپیوندید
ما چه میکنیم !
شرح کا مل خدمات
خدمات مشاوره آی تی
خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب
پشتیبانی و نگهداری شبکه
راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع
راهکارهای تخصصی شبکه
راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع
تمامی خدمات پشتیبانی و نگهداری آی تی را بدون نگرانی برون سپاری کنید!
خدمات آی تی مانند:
- پشتیبان آی تی غیر حضوری (موردی و قراردادی)
- پشتیبانی از سیستم و سرور ها
- امنیت و بکاپ گیری
- خرید تجهیزات
- نگهداری از اطلاعات و لوازم و گارانتی ها
- و تمام مواردی که در شبکه کامپیوتر تعریف می شود را به یک شرکت توانمند بسپارید.
شرح کلی خدمات
ریز خدمات ارائه شده توسط آوادیس آی تی
خدمات نرم افزاری
- نصب ویندوز
- نصب نرم افزار
- نصب درایور ها
- نرم افزار های حسابداری
- نصب درایور ها
خدمات شبکه
- خدمات اکتیو شبکه
- خدمات پسیو شبکه
- راه اندازی سرور های فیزیکی
- طراحی شبکه کامپیوتری
- نصب و راه اندازی شبکه
سایر خدمات
- نصب آنتی ویروس
- پشتیبانی سخت افزاری و تجهیزات اداری
- پشتیبانی امنیتی و نظارت تصویری
- راه اندازی سیستم کنترل تردد
- PM و نگهداری سیستم ها
سولات متداول
سوالاتی که مشتریان ما از ما می پرسند
این نوع قرارداد پشتیبانی آی تی شامل سرویس دهی در ساعات اداری است که بصورت روزانه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا 15 و پنج شنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۳امکان سرویس دهی وجود دارد.
این نوع قرارداد پشتیبانی آی تی شامل سرویس دهی در ساعات تجاری است که بصورت روزانه شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹ صبح تا 8 شب امکان سرویس دهی وجود دارد.
بدون محدودیت زمانی در مواقع فورس به صورت هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز
بسته به نوع قرارداد تعداد دفعات مراجعه متفاوت بوده ولی به صورت دوره ای از سیستم ها بازدید به عمل آمده و وضعیت کارایی و اشکالات سیستم ها بررسی می شود.
در مواقعی جهت بهبود عملکرد سیستم ها نیاز به اصلاح و بروز رسانی زیرساخت شبکه می باشد که شامل تعویض کابل کشی ها و یا نود های شبکه و ...
از آنجایی که شرکت آوادیس آی تی در زمینه سیستم های نظارتی و امنیتی نیز فعالیت دارد خدمات اجرا و یا پشتیبانی و نگهداری از این سیستم ها نیز در قرارداد ها قابل اجرا می باشد.